Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji Spletne trgovine Merot.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.
Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine Merot.si, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med Merot.si in uporabnikom. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
S spletno trgovino Merot.si upravlja podjetje Navare d.o.o. Rimska ulica 9, 2310 Slovenska Bistrica, matična številka 2160790, davčna številka SI70407606, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
I. Uporabnik
Storitve spletne trgovine lahko koristi, kdor se registrira kot uporabnik. Uporabnik ob registraciji v sistem pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec spletne trgovine postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa, če potrdi Splošne pogoje poslovanja.
Za potrebe poslovanja ponudnik zbira ob registraciji naslednje podatke:
- Ime in priimek
- Naslov in kraj bivanja
- Naslov elektronske pošte
- Geslo v skriti obliki
- ostale podatke, ki so navedeni na obrazcu
- Pri registraciji se uporabnik odloči, ali bo prejemal e-obvestila in potrdi seznanitev s
Splošnimi pogoji poslovanja
Uporabnik se z vpisom svojega elektronskega naslova in s klikom na polje »Prijava« strinja, da družba Navare d.o.o. Rimska ulica 9, 2310 Slovenska Bistrica, podatek o uporabnikovem elektronskem naslovu zbira, hrani in obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica/ odjave.
Ponudnik spletne strani Navare d.o.o. Brezje pri Ločah 1a, 3215 Loče se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljal v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na spletna.prodaja@merot.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Uporabnik mora potrditi svojo seznanjenost s spremembo.
II. Zagotovitev informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga bo zavezovala pogodba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o ponudniku,
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (epošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- obseg zaloge artiklov,
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
- način plačila in dostave ali izpolnitve,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
III. Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja spletne trgovine, se ponudba lahko spreminja zelo hitro in pogosto.
Za predstavitev izdelkov si ponudnik prizadeva pridobiti ustrezni slikovni material, ki se estetsko lahko delno razlikuje od originala, ne vpliva pa na kvaliteto in specifikacijo samega izdelka.
Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, prodajalec lahko zavrne naročilo oziroma spremeni količina naročila ter tem predhodno obvesti uporabnika.
IV. Naročilo/sklenitev pogodbe
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnika. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudnika ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
V. Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju (dostavni službi se plača z gotovino oz. na načine, ki jih njihov sistem omogoča). (Kupec ne plača nobene provizije pošti, ampak plača končno ceno ki je na zaključku računa)
- po predračunu
Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
VI. Izdaja računa
Ponudnik skupaj z blagom uporabniku pošlje tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
VII. Cene
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Akcije/popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane.
Vse marketinške kampanje bodo navedene na spletni trgovini Merot.si na povezavi Nagradne akcije, kjer bodo za vsako posebej objavljena tudi pravila o sodelovanju.
Kuponi s popustom / promocijske kode
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v drugem koraku spletnega naročila – Način plačila.
VIII. Dostava
Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v dveh najkasneje pa v osmih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 02/805-15-20 ali po e-mailu na naslov spletna.prodaja@merot.si . Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. Če v primeru osebnega prevzema uporabnik blaga ne prevzame v roku 14 dni od obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, se šteje, da je kupec preklical naročilo.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in DPD, ki svoje storitve opravljata skladno z njunimi splošnimi pogoji.
V primeru nakupa za znesek nižji od 80 € stroške dostave krije kupec. (znesek poštnine se obračuna po ceniku in sicer cena za paket je 3,60 € + 22% ddv). V primeru nakupa za znesek najmanj 80 € stroške dostave krije ponudnik.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
V primeru, da kupca, ki je blago plačal vnaprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.
IX. Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov Navare d.o.o. Brezje pri Ločah 1a, 3215 Loče, s pripisom Spletna prodaja ali ga osebno odda na oddelku informacij ali po elektronski pošti na naslov spletna.prodaja@merot.si.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
X. Reklamacije
Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
- ima blago stvarno napako. (Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.)
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova spletna.prodaja@merot.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Navare d.o.o., Rimska ulica 9, 2310 Slovenska Bistrica
Merot.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe
- prostovoljne garancije ne nudimo
- Ne priznavamo nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (četrti odstavek 32. čl. ZlsRPS) Link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
XI. Zasebnost in zaščita podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini Merot.si se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov in marketinške aktivnosti. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabljal skladno z dovoljenji posameznega uporabnika, navedenimi ob registraciji. Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali elektronsko zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke za prej navedene namene.
XII. Varnost
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.
XIII. Intelektualna lastnina
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
XIV. Podatki o podjetju
Navare d.o.o.
Brezje pri Ločah 1a
3215 Loče
ID za DDV: SI 70407606 – podjetje JE davčni zavezanec
Vpis v register : Okrožno sodišče Celje
Št. vpisa : 10868900
Podjetje ni včlanjeno v nobeno zbornico.
Tel: 02 805 15 20
Št. računa Nova KBM : SI56 0400 1004 9733 247
Matična številka: 2160790
XV. Pritožbe in spori
Merot.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Merot.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02/805-1520 ali po elektronski pošti na spletna.prodaja@merot.si . Pritožba se odda prek epoštnega naslova spletna.prodaja@merot.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pripete datoteke:
XVI. Postopek nakupa
- V brskalniku odpremo https://www.merot.si/
- Na izbranem artiklu označimo željeno barvo, velikost ter količino in kliknemo dodaj v košarico.
- Ko pridemo v samo košarico imamo na levi strani razvidno kaj smo izbrali torej artikel barva in velikost. Vidna je tudi količina ki jo lahko spreminjamo večamo ali manjšamo. Na desni strani je viden povzetek naročila z končno ceno in z ceno poštnih stroškov (dpd).
- In sedaj pridemo do obrazca z podatki o plačniku kjer je potrebno vnesti podatke da lahko nadaljujemo nakup. Na desni strani imamo spet povzetek naročila (vaše naročilo), kjer je razvidno kateri artikel smo izbrali, razvidne so cene. Tukaj tudi označimo ali želimo plačilo izvesti po predračunu ali se odločimo za plačilo po povzetju. Z kljukico označim da se strinjamo s pogoji poslovanja spletne strani in kliknemo kupite sedaj.
- In sedaj smo prispeli do konca naročanja in zadnja slika nam pove podrobnosti naročila in da je naročilo bilo sprejeto.